سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۸

امیرآبادی: برای منصوریان در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سابق استقلال گفت: برای علیرضا منصوریان در ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم. به گزارش وبسایت نود ،مهدی امیرآبادی پس از صعود نفت تهران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز نه به خاطر نام نفت، بلکه به خاطر تیم ایران و اینکه این تیم نماینده کشورمان بود به ورزشگاه آمدم. وی ادامه داد: علی منصوریان نیز هم بازی سابق من در استقلال بوده و برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تیمش در ادامه رقابت ها در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)