سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۲

قائم مقام استقلال خوزستان: از ویسی حمایت می کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: کادرفنی تیم همیشه مورد حمایت مدیریت باشگاه بوده است. به گزارش وب سایت نود، علی پورکیانی اظهارکرد: تیم در حال تمرین است و همگی قول داده اند که در دیدار با ملوان یک بازی خوب و زیبا را ارائه دهند و حتما سه امتیاز مسابقه را کسب کنند. ملوان نیز تیم بسیار خوبی است و طی دو، سه هفته اخیر خوب کار کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)