پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۸

تبریک مشحون به فدراسیون هندبال

در پی کسب عنوان نایب قهرمانی رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو منطقه آسیا توسط تیم ملی هندبال مردان کشورمان و ارائه بازیهای درخشان و پیروزی مقابل تیمهایی چون بحرین ، عربستان ، ژاپن ، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در پیامی خطاب به سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال و اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال مردان ایران شامل بازیکنان و کادر فنی ، این موفقیت را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است : جناب آقای سید ابوالحسن مهدوی و بازیکنان غیرتمند هندبال ایران با سلام و احترام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)