سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵

شمار قربانیان کرونا در عربستان به 377 تن رسید

وزرات بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد، سه تن از شهروندان این کشور در پی ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست دادند که به این ترتیب شمار قربانیان این ویروس در عربستان به 377 تن رسید. ‫ به گزارش شفقنا، به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت عربستان روز پنجشنبه اعلام کرد: سه تن از شهروندان این کشور در شهرهای 'بریده' ، 'تبوک' و 'ریاض' جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند که به این ترتیب شمار قربانیان این بیماری از ژوئن 2012 تا کنون به 377 تن افزایش یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)