چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری تحلیلی حرا ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۲

شکل گیری عزمی جدید برای خارج شدن انحصار اینترنت از دست آمریکا

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد که در دومین نشست جهانی اینترنت در چین همگرایی خوبی میان کشورهای شرکت کننده در خصوص خارج کردن انحصار اینترنت از دست آمریکا با توجه به ناامنی های ایجاد شده در فضای مجازی شکل گرفته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)