دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵

مدیرعامل مس: کسانی که تهمت زده اند را به خدا واگذار می کنم/ مطمئنم آنها ...

محمد رضا امیر سیف الدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقاتی که پیش از دیدار گیتی پسند و مس کرمان به وجود آمد و باعث جابجایی داور مسابقه شد و همچنین مدیرعامل باشگاه گیتی پسند انتقاد هایی را در خصوص قضاوت داوران به خصوص در بازی های مس انجام داده اظهار داشت: اخیرا هجمه هایی روی تیم مس وجود دارد که این مسائل در کشور ما متاسفانه عادی است. زمانی که کسی اشتباه می کند شهامت ندارد که خودش بگوید و عذرخواهی کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)