سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۱

2 ملی پوش تنیس اصفهان در راه اندونزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات گروه دوم دیویس کاپ از 15 تا 17 اسفندماه سال جاری برگزار شده و تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در این مسابقات آماده می شود. کادر فنی تیم ملی تنیس برای شرکت در این مسابقات پنج بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است که از این جمع چهار بازیکن به طور حتمی در مسابقات دیویس کاپ حاضر می شوند. شاهین خالدان ملی پوش اصفهانی همانند سال های گذشته در تیم ملی عضویت دارد و در مسابقات دیویس کاپ نیز یکی از ستون های اصلی تیم ملی خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط