سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۸

پلیس آمریکایی دو دختر خود را کشت +عکس

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، یک پلیس بازنشسته آمریکایی در نیویورک دو دختر نوجوان خود را با شلیک گلوله کشت و خودش نیز خودکشی کرد. به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل انگلستان، پلیس نیویورک جسد این نیروی پلیس بازنشته با نام گلین حوچمن (52 ساله) و همچنین دو دختر وی ، آلیسا و دینا (17و 13 ساله) را عصر شنبه در منزلشان واقع در حاشیه های نیویورک پیدا کرده است. مقامات پلیس نیویورک گفته اند مادر خانواده آمریکایی در ساعت حادثه بیرون از منزل بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)