سایر منابع:
سایر خبرها
ربیعی: توقع ها از مس رفسنجان بالا رفته است
به تیم شوک بدهیم. او در ادامه درباره هدف گذاری تیمش در نیم فصل دوم لیگ گفت: توقعات بالا رفته است اما ما بازی به بازی پیش می رویم تا کیفیت مطلوب خود را ادامه دهیم. این تیم دومین سال حضور خود را در لیگ سپری می کند و شخصیت خودش را نشان داده است. ربیعی درباره برنامه تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: در این 3 سالی که هدایت مس رفسنجان بر عهده داشتم، سعی کردم برنامه ریزی های خود
ریکانی: نفت آبادان خانه ام است تا زمانی که مرا نخواهند
طالب ریکانی، کاپیتان نفت درباره شرایط این تیم بعد از دیدار تدارکاتی مقابل مس رفسنجان گفتگویی انجام داد. به گزارش طرفداری، ریکانی در ابتدا گفت: بازی خوبی با مس رفسنجان داشتیم. ما همانند ابتدای فصل چند روز دیرتر از دیگر تیم ها کار آماده سازی را شروع کردیم. در آبادان هم تیمی نبود که بخواهیم بازی دوستانه برگزار کنیم به خاطر این مجبور شدیم در تهران برای این دیدار حاضر شویم
کیانی بالاخره به تراکتور برگشت
هافبک مس رفسنجان به تراکتور پیوست. به گزارش ایسنا، مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان با عقد قراردادی به تراکتور پیوست. کیانی پیش از این 10 سال سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشت. او نیم فصل نخست را در مس رفسنجان حضور داشت و پس از پایان نیم فصل به خاطر مسائل خانوادگی خواستار جدایی از مس و پیوستن به تراکتور شد که این درخواست پس از مذاکره باشگاه های مس و تراکتور به وقوع پیوست. انتهای پیام
پرسپولیس درخواستی برای جذب بازیکن به مس نداده است
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی علیزاده، مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در حاشیه دیدار دوستانه با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: چند بازی تدارکاتی خوب مانند بازی با گل گهر و صنعت نفت داشتیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در نیم فصل اول، کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند. این بازی دوستانه آخر است اما اگر سرمربی صلاح ببیند، یک بازی دوستانه دیگر برگزار می کنیم تا
کیانی بالاخره به تراکتور برگشت
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان با عقد قراردادی به تراکتور پیوست. کیانی پیش از این 10 سال سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشت. او نیم فصل نخست را در مس رفسنجان حضور داشت و پس از پایان نیم فصل به خاطر مسائل خانوادگی خواستار جدایی از مس و پیوستن به تراکتور شد که این درخواست پس از مذاکره باشگاه های مس و تراکتور به وقوع پیوست. انتهای پیام
شروین بزرگ: پیشنهاد پرسپولیس؟ ببینیم پایان فصل چه می شود
شروین بزرگ درباره دیدار تدارکاتی تیمش مقابل مس رفسنجان گفتگویی انجام داد. به گزارش طرفداری، وی در ابتدا گفت: بازی امروز مقابل مس رفسنجان جهت آماده سازی بود. بازی پرفشار و خوبی بود. هر دو تیم از نظر فنی توانستند کاری که دنبال می کردند را به دست بیاورند. مهاجم نفت آبادان درباره مشکلات مالی این باشگاه در طول نیم فصل اول گفت : شرایط خوبی داریم و الان مشکلات
تلاش خواهیم کرد با مس رفسنجان به بهترین اتفاق برسیم
محسن آذرباد درباره بازی تدارکاتی تیمش مقابل نفت آبادان گفت: به خاطر اینکه نیم فصل است و باید در شرایط مسابقه قرار گیریم، یک بازی تدارکاتی خوب داشتیم و امیدوارم در بازی بعدی ما مقابل پدیده مشهد موفق شویم. ستاره این فصل مس رفسنجان درباره عملکردش در لیگ بیست و یکم گفت: این لطف خداست. امسال خیلی زحمت کشیدم و به خودم سختی دادم و امیدوارم این سختی ها که خارج از فوتبال و در کارهای تمرینی است
علیزاده: نامه درخواست پرسپولیس به دست مان نرسیده
توانستیم کمک شان کنیم، این کار را انجام می دادیم. علیزاده در رابطه با نقل و انتقالات مس در روزهای باقی مانده گفت: آقای ربیعی هیچ لیست خروجی به ما نداده است. ما در یکی دو پست مشکل داریم. شما اگر قصد جذب بازیکنی را داشته باشید که تحت قرارداد تیم دیگری باشد، باید مبلغ هنگفتی پرداخت کنید که فکر می کنم این برای باشگاه ما چیز خوبی نیست. برنامه ما این است تا در پست هایی که بازیکن نداریم، بازیکن
آذرباد: به خودم سختی زیادی دادم/مربی و برخی عوامل گل گهر در مورد من شیطنت کردند
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن آذرباد در مورد تساوی 2 بر 2 مس رفسنجان و نفت آبادان در دیدار دوستانه، اظهار داشت: به خاطر اینکه نیم فصل است و باید در شرایط مسابقه قرار بگیریم، یک بازی دوستانه داشتیم. هفته آینده با پدیده مشهد بازی داریم. امروز بازی خیلی خوب و محکم برگزار شد. هافبک مس رفسنجان در خصوص اینکه امسال شرایط خیلی خوبی دارد، گفت: لطف خدا است. اول فصل زحمت زیاد کشیدم
امامعلی: باید آمارم را در نیم فصل دوم بهتر کنم
به گزارش وانانیوز، فراز امامعلی، در مورد آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه در نیم فصل اول هم نتایج امیدوارکننده ای گرفتیم. امیدواریم لیگ امسال را با کسب یک جایگاه خوب به پایان برسانیم و در دیدارهای پیش رو بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم. مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پدیده مشهد یاد کرد و گفت: من معتقدم که چند بازی
احمد گوهری عجله کرد که به پرسپولیس رفت!
ورزش سه: بهنام سراج مربی نفت آبادان درباره روند آماده سازی این تیم در اردوی تهران گفت: متاسفانه بعد از تعطیلات نیم فصل به خاطر مسائل مالی دو سه روز را از دست دادیم و نسبت به تیم های دیگر دیرتر شروع کردیم. با این حال تمرینات خوبی را در آبادان استارت زدیم و تیم خوب مس رفسنجان هم لطف کردند و یک بازی تدارکاتی را با آنها برگزار کردیم. وی درباره مشکلات مالی این تیم و از دست دادن احمد گوهری
منصوریان:درباره اسکوچیچ و مجیدی نظری نمی دهم
به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان س از دیدار تدارکاتی مقابل مس رفسنجان درباره شرایط مالی این تیم گفت: خدا را شکر با کمک هایی که شرکت پالایش و پخش و وزارت نفت انجام دادند، باشگاه توانست نزدیک به 30 درصد پرداختی داشته باشد و انشاالله دوباره یک ورودی پول خواهیم داشت تا قبل از عید بتوانیم بچه ها را به 60 درصد برسانیم و بعد از عید هم یک ورودی پول بابت پولی که از وزارت نفت به وزارت ورزش می
اخبار کوتاه از فوتبال
برای ادامه کار تیم ملی در ایام نوروز تعطیل خواهد شد. آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه های ایران *مهدی کیانی، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان، پس از مدت ها دوری از تراکتور، دوباره به این تیم تبریزی پیوست و در نیم فصل دوم زیر نظر سولدو به میدان خواهد رفت.علی علیزاده، مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان با تایید این خبر اعلام کرد که مس رفسنجان لیست خروجی ندارد و به درخواست کیانی این انتقال انجام شده
کرملاچعب: برای بقای شهرخودرو می جنگیم
...، با یکسری بچه ها از قبل رفیق بودم و با آن هایی که نبودم نیز آشنا شدم. به همراه سایرین برای بقا می جنگم. او در مورد واکنش مردم در فضای مجازی در مورد بازگشتش گفت: یکسری ها به من تبریک می گویند و برخی می گویند این چه خریدی است که شهر خودرو انجام داده! در کل آدم نباید به این حواشی توجه کند و باید به کار خودش ادامه دهد. کرملاچعب در پایان در مورد اینکه برای بازی با مس رفسنجان آماده است یا خیر افزود: طی امروز و فردا کارتم صادر می شود و مشکلی برای این بازی نخواهم داشت. امیدوارم با کمک مردم مشهد بهترین اتفاقات رخ دهد. ...
منصوریان: قبل از عید دریافتی ما به 60 درصد می رسد/ حق و حقوقم را از تراکتور می خواهم
سرمربی صنعت نفت آبادان خطاب به باشگاه تراکتور می گوید این باشگاه مطالباتش را به من پرداخت کند تا بتواند در نیم فصل بازیکن جذب کند. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در حاشیه بازی دوستانه تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خداراشکر با کمک های شرکت پالایش و پخش و وزارت نفت 30 درصد از مطالبات اعضای تیم پرداخت شد و ان شاءالله تا قبل از عید پرداختی هایمان را به 60 درصد می رسانیم و بعد از عید
علیزاده: در انتقال کیانی به تراکتور، مس رفسنجان نباید ضرر کند
به گزارش وانانیوز، علی علیزاده در خصوص استارت مس رفسنجان برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی های تدارکاتی خوبی با گل گهر و نفت آبادان برنامه ریزی کردیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم. بچه ها و کادر فنی در نیم فصل اول واقعا زحمت کشیدند، از آنها تشکر می کنم. ان شاءالله با مهره هایی که به تیم اضافه می کنیم نیم فصل دوم بتوانیم مانند نیم فصل
برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران
؛ گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی (ع) و بزرگداشت یاد و خاطر شهدای فوتبال چوار شنبه 23 بهمن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- نفت مسجد سلیمان - ساعت 15- ورزشگاه نقش جهان اصفهان پدیده مشهد- مس رفسنجان - ساعت 15- ورزشگاه ثامن مشهد صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز- ساعت 16- ورزشگاه تختی آبادان یک شنبه 24 بهمن گل گهر سیرجان - فجر شهیدسپاسی شیراز- ساعت 15- ورزشگاه
علت مشخص نشدن سرنوشت واگذاری تراکتورسازی تبریز از زبان نماینده ورزقان
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، الهویردی دهقانی درباره سرنوشت واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به شرکت ملی مس ورزقان گفت: شرکت ملی مس ورزقان فعلا واگذاری را معلق نگه داشته است؛ این در حالی است که ما و وزیر صنعت، معدن و تجارت موافق این واگذاری بودند. در تلاشیم تا دیر یا زود این اتفاق بیفتد. نماینده مردم ورزقان در مجلس یازدهم در مورد شائبه مشخص نشدن مبلغ درخواستی محمدرضا زنوزی
ضد ؛ درامی سیاسی و ناکام در روایت عاشقانه
به نمایش چهره شهید بهشتی می شود، خیلی کشدار و مطول است، همان تصویر محو و کوتاه از دکتر بهشتی کافی بود تا مخاطب بازنمایی عینی تری از او به عنوان یک شخصیت غایب در فیلم داشته باشد. آهسته کردن تصاویر مربوط به ورود شهید بهشتی به دفتر حزب و مکث های طولانی دوربین روی بازیگری که با گریم تلاش شده تا چهره ای شبیه به این شخصیت پیدا کند، آن قدر طولانی شد که آنِ تصویری دلچسبی که مخاطب از صحنه ورود دکتر بهشتی به
رقابت نزدیک 5 تیم برای 3 سهمیه پلی آف لیگ والیبال
، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: وحید خراسانی، داور ویدئوچک: داود نافعی رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16 مس رفسنجان – هورسان رامسر ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: حسین پورکاشیان، داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: میثم پارسه گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16 پاس گرگان – پیکان ناظر فنی: محمد ابراهیم زاده، ناظر