سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۹

اختصاصی؛ بازیکن کرونایی فولاد خوزستان مشخص شد

سه بازیکن تیم فولاد دیدار سوپرجام را از دست دادند. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال فولاد در حالی خودش را آماده دیدار سوپرجام فوتبال ایران مقابل پرسپولیس می کند که شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم یک بازیکن را از فهرست جواد نکونام خارج کرد. مهران موسوی، مدافع تیم فولاد بازیکنی است که به دلیل ابتلا به کرونا مقابل پرسپولیس بازی نخواهد کرد. همچنین محمد میری و احمد الجبوری سه بازیکنی هستند که جواد نکونام آنها را از فهرست خارج کرده و بازی با پرسپولیس را از دست دادند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)