سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷

مسئولان لخویا در ضیافت ناهار پرسپولیس شرکت کردند

وبسایت رسمی برنامه نود - محمد حسین نژادفلاح امروز در هتل آزادی محل برپایی اردوی تیم لخویا به رسم خوشامدگویی و میهمان نوازی ایرانی ضیافت ناهاری را برگزار کرد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این ضیافت مسئول امور اجرایی باشگاه همراه با محمود خوردبین سرپرست تیم، حضور پیدا کرده بودند و از طرف تیم لخویا نیز شیخ عدنان (دبیر کل باشگاه)، فرج (مدیر ورزشی)، ولید (سرپرست تیم) و محمد بشیر (مدیر رسانه ای تیم) حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)