چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۹

واکنش باشگاه گیتی پسند به تعویق دیدار با مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم سازمان لیگ فوتسال مقرر شد دیدار حساس دو تیم گیتی پسند و مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به جای پنجشنبه 21 بهمن، روز یکشنبه هفته بعد (24 بهمن) برگزار شود. دلیل این تصمیم، ابتلای تعدادی از اعضای تیم مس به کرونا عنوان شده است. گیتی پسند که در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایران است، با انتشار اطلاعیه ای به این اتفاق واکنش نشان داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)