سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵

دو مصدوم در پی حمله گرازها به مردم روستایی

سیدمصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار فارس، از حمله گرازها به سه نفر از اهالی کوهرنگ خبر داد. وی گفت: در این حادثه دو نفر از اهالی که جوانان 23 و 28 ساله بودند، به شدت مجروح شدند. مرتضوی ادامه داد: یکی از این مجروحان توسط هلال احمر و دیگری توسط اورژانس به مرکز درمانی آرسان منتقل شدند. سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه بارش سنگین برف جاده کوهرنگ به دشت لاله را مسدود کرده بود، گفت: به همین علت برای انتقال مصدومان از خودروی آرگو بهره گیری شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)