چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱

به مناسبت روز پرستار در زارچ انجام شد

به مناسبت روز پرستار در زارچ انجام شد به گزارش روابط عمومی بخشداری زارچ و به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ،امام جمعه بخش زارچ به همراهی فرماندار شهرستان یزد و جمعی دیگر از مسئولین استان و بخش از مرکز بهداشتی و درمانی طالقانی زارچ بازدید کردند و ضمن تبریک این روز خجسته به این مجموعه و تقدیم هدایایی به رسم یادبود ،برای ایشان توفیق روز افزون و خدمت رسانی بی منت را آرزو کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)