سایر منابع:
سایر خبرها
گاز رسانی به 6 روستای پلدختر به بهره برداری رسید
ایستگاه با ظرفیت پنج هزار متر مربع و 7.5 کیلومتر خط فلزی تغذیه و 25 کیلومتر شبکه گذاری خطوط پلی اتیلن اجرا می شود. جودکی افزود: برای این طرح که شامل روستاهای هلوش ، چم مهر ، بابا خوارزم علیا و بابا خوارزم سفلی در شهرستان پلدختر 55 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت ملی گاز هزینه شده است . وی با بیان این که این طرح های گاز رسانی بخش مرکزی پلدختر تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسند گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح ها 700 خانوار با سه هزار نفر جمعیت از نعمت گاز بهره مند خواهند شد اسما اسماعیل پور ...
مخزن 500 متر مکعبی آب شرب مسکن مهر حاجی آباد افتتاح شد
اداره آبفا شهری شهرستان حاجی آباد آب شرب در شهر و روستاهای حاجی آباد وضعیت مطلوبی دارد اما این مسئله نباید باعث شود تا در موضوع صرفه جویی کوتاهی کنیم زیرا در صورت عدم رعایت در مصرف آب در آینده دچار مشکل خواهیم شد. در ادامه این مراسم شیخانلو معاون اقتصادی و امور بین الملل استانداری استان هرمزگان، نیز عنوان کرد: مردم با تمام وجود در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته اند. وی افزود: باید تمام مسئولان در عرصه های مختلف خدماتی به ویژه آب رسانی به روستاها تلاش ویژه ای به کار گیرند. انتهای پیام/ ...
اتصال 18 هزار روستای کشور در دهه فجر به اینترنت پرسرعت
با بهره مندی این روستاها از اینترنت پرسرعت سایر خدمات نیز به این مناطق از دستگاههای دولتی ارائه شود . وی از دیگر خدمات وزراتخانه خود در دهه فجر امسال را، افزایش پهنای باند اینترنت به میزان یکهزار گیگا بایت در ثانیه و افزایش تعداد شهرهای متصل به نسل سوم و چهارم تلفن همراه عنوان کرد. در این مراسم 19 پروژه شامل نسل سوم و چهارم تلفن همراه ، 250 کیلومتر فیبرنوری ، افزایش پهنای باند اینترنت، ارائه اینترنت پرسرعت به 376 روستا و پرت پرسرعت به ارزش سه هزار و 957 میلیارد ریال در هرمزگان بهره برداری شد ...
هرمزگان از خدمات ارتباطی برخوردار می شود
آرمان پرس : به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، محمود واعظی در آئین افتتاح پروژه اتصال 376 روستای استان هرمزگان به اینترنت پر سرعت که در روستای خورچاه بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر امسال با پیروزی های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی همزمان شده است، عنوان کرد: با این پیروزی مشکلات ما در منطقه و عرصه بین الملل حل شده و تحریم هایی که
واگذاری 4 اثر تاریخی دهدشت به بخش خصوصی / بهره برداری از فاز نخست جاده سلامت و طرح فاضلاب گچساران / ...
های فرسوده آب شرب شهرستان بویراحمد از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است که بخش زیادی از شبکه ها اصلاح و تعویض شد. وی با اشاره به ایجاد روشنایی در معابر شهرستان بویراحمد و آسفالت روستاها گفت: در طرح نهضت آسفالت قیر رایگان در اختیار دهیاران قرار گرفت که بالغ بر یک میلیون و 200 هزار متر مربع از روستاهای شهرستان بویراحمد در این طرح آسفالت شدند. این مسئول تصریح کرد
ایام الله فجر، دهه قدر شناسی از انقلاب اسلامی است
سنگر مقدس نماز جمعه پایگاه حضور عاشقان و دلدادگان به نظام و انقلاب است. معاون استاندار مرکزی ادامه داد: امت خداجو و ولایتمدار ایران اسلامی با شرکت در نماز جمعه اوج همبستگی و همدلی خود را به اثبات می رسانند. بهاروند عنوان کرد: مردم غیور و انقلابی شهر آوه همگام با دیگر نمازگزاران دیگر شهرهای استان با حضوری منسجم و دشمن شکن، ارادت خود به نظام و انقلاب را ابراز می کنند. خطیب جمعه
بهره مندی 376 روستای هرمزگان از اینترنت پرسرعت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت پرسرعت از نسل چهارم (فورجی ) به روستاهای بالای 30 خانوار واگذار شد . محمود واعظی افزود: برای واگذاری اینترنت پرسرعت به این روستاها 397 میلیارد تومان هزینه شده است. وی سهم هرمزگان از اینترنت پرسرعت را 666 روستا عنوان کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا
استاندار قزوین از طرح گازرسانی به الموت بازدید کرد
به گزارش ایرنا، طرح گازرسانی به بخش های الموت غربی و شرقی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است. این طرح که با اجرای آن دو شهر به همراه 100 روستای الموت از نعمت گاز برخوردار می شوند تا نیمه اول سال آینده تکمیل و قابل بهره برداری می شود. افتتاح راه روستایی فلار و دیدار با مردم شهر رازمیان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار قزوین به الموت بود
75 درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان فعال است
/> وی با تاکید بر اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 17 خانه بهداشت فعال در سطح استان وجود داشت که این میزان پس از گذشت 37 سال به 450 خانه بهداشت فعال ارتقا یافته است. معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در سال 57، 338 دانشجو در دانشگاههای استان زنجان مشغول به تحصیل بودند که این رقم در حال حاضر به 75 هزار دانشجو رسیده است. وی به بهره مندی 104 هزار خانوار روستایی
19 روستای شهرستان اهر از نعمت گاز بهره مند می شوند
دهه فجر گازدار می شود، عنوان کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد این نعمت همچنان ادامه داشته و با بهره برداری از این پروژه میزان بهره مندی روستائیان از گاز طبیعی به 86 درصد خواهد رسید که تا دو سال آینده تمامی مردم شهرستان اهر از گاز طبیعی بهره مند می شوند . عابدی با اشاره به اینکه به 9 روستای شهرستان اهر برق رسانی می شود، گفت: البته در هفته دولت امسال برخی از روستاها دارای نعمت برق شدند
با حضور وزیر ارتباطات 501 روستای کرمان به اینترنت متصل شد
شد. علیرضا رزم حسینی افزود: امروز روستاییان همان امکاناتی را دارند که اهالی شهرها از آن برخوردار هستند. وی عنوان کرد: باید برای توسعه از روستا، بخش، شهرستان و در نهایت به پایتخت برسیم. نخستین مرکز امنیت فناوری اطلاعات (آپا) نیز امروز پنجشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری استان راه اندازی شد. پروژه های حوزه ارتباطات و زیرساخت در مجموع با اعتبار
صادرات 159,1 میلیارد مترمکعب گاز و گازرسانی به 22.5 میلیون خانوار
، به یک هزار و 22 شهر و 17 هزار و 435 روستا گازرسانی شده است در حالی که پیش از انقلاب تنها به پنج شهر گازرسانی شده و گازرسانی به روستاها انجام نشده بود. این گزارش، میزان برداشت گاز طبیعی از منابع و فروش گاز داخل کشور را تا پایان سال 93، به ترتیب 201,8 و 172.1 میلیارد مترمکعب اعلام کرده و ادامه داده است: تا پایان این سال، در مجموع 93.3 میلیارد مترمکعب واردات گاز و 159.1 میلیارد مترمکعب صادرات
مسئولان با دید مثبت نسبت به رفع مشکل بیمارستان فردوس اقدام کنند
ساخت بیمارستان وجود دارد، دقیق توسط دستگاه های بهره بردار از جمله دانشگاه علوم پزشکی بررسی شود، گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله شرکت آب و فاضلاب، گاز و برق ، هر چه سریعر نسبت به تامین نیازهای این طرح اقدامات لازم را انجام دهند. بیمارستان فردوس در زمینی به مساخت 32 هزار و 500 مترمربع، در شش طبقه و با زیربنای 12 هزار و 200 مترمربع در 2 بلوک ساخته شد که با بهره برداری از آن مردم شهرستان های
بازارداغ افتتاح وکلنگ زنی/سهم استان ها ازپروژه های دهه فجرچقدراست
/> استاندار اصفهان هم از بهره برداری 754 پروژه در بخش تعاونی استان در ایام دهه مبارک فجر خبر داده و خوزستان هم شاهد افتتاح 20 پروژه شاخص بوده که گفته شده بهره برداری از دو پروژه با حضور دو وزیر آغاز می شود. خط دوم راه آهن اهواز بندر امام به طول 81 کیلومتر با مبلغ 125 میلیارد تومان، افتتاح تأسیسات آب روستاهای مسیر شلمچه بااعتبار پنج میلیارد تومان به طول 15 کیلومتر افتتاح ایستگاه جدید
معاون استاندار : بیش از 75 درصد واحدهای صنعتی زنجان فعال هستند
نعمت برق هستند. شهبازی با بیان اینکه در زمان حاضر برای بیش از 300 روستا عملیات گاز رسانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ابتدای انقلاب هیچ یک از روستاهای استان دارای نعمت گاز نبودند. وی به اغاز عملیات دوخطه کردن راه آهن زنجان - قزوین و نیز راه اندازی شهرک صنعتی ITبه عنوان مرکز نمونه کشوری اشاره و ابراز امیدواری کرد: در سایه همدلی و همراهی مسئولان استان و صبر و حمایت مردم، شاهد توسعه و
توسعه ی اقتصاد دریا از مهمترین جهت گیری های دولت است
ایران باید به سمت شکوفایی برود تصریح کرد: اقتصاد ایران باید بتواند مشکل اشتغال جوانان تحصیلکرده را حل کند و معیشت مردم را بهبود بخشد به گونه ای که مردم احساس کنند از امکانات و رفاه بهتری نسبت به گذشته برخوردار هستند. جهانگیری یکی از اهداف اولیه ی انقلاب اسلامی که مدنظر امام خمینی (ره) و بانیان جمهوری اسلامی ایران بود را توسعه ی متوازن و هماهنگ در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: باید در همه ی نقاط
اجرای 12 میلیارد ریال طرح اقتصاد مقاومتی در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پیش از ظهر امروز و همزمان با پنجمین روز از دهه فجر دو باب استادسرای حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان قروه افتتاح شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم افتتاح این طرح ها، گفت: طرح ها و پروژه های سپاه در دو بخش اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و مردم یاری انجام می شود که هدف عمده آن ایجاد امنیت پایدار است. سعید شعبانی
حضور در انتخابات موجب تثبیت نظام اسلامی و یاس دشمنان می شود
پیروزی انقلاب اسلامی 17 خانه بهداشت فعال بود که در حال حاضر بیش از 450 خانه بهداشت راه اندازی شده است. وی تعداد دانشجویان را در سال 57، 338 دانشجو عنوان کرد و افزود: امروز 75 هزار دانشجو در استان زنجان مشغول به تحصیل هستند. معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هیچ روستایی در سال 58 از نعمت گاز بهره مند نبود، افزود: در حال حاضر 300 روستا از این نعمت بهره مند هستند
376 روستای استان هرمزگان به اینترنت پر سرعت متصل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، آئین افتتاح پروژه اتصال 376 روستای استان هرمزگان به اینترنت پر سرعت با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جاسم جادری استاندار هرمزگان در روستای خورچاه بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس برگزار شد. 290 روستای دیگر هرمزگان نیز سال آینده به اینترنت پر سرعت متصل می شوند تا بالغ بر 800
آغاز پروژه گازرسانی به روستای صدرآباد با اعتبار 18میلیاردریالی
در مراسم کلنگ زنی گاز شهرندوشن،به مردم این روستا وعده گازرسانی داده شد که امروز این وعده عملی می شود. حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد ضمن قدردانی از عنایت شرکت گاز استان بیان نمود که این موضوع به صورت جدی در دفتر امام جمعه ندوشن مطرح گردید که با پیگیری امام جمعه،بخشدار و شورای اسلامی روستای صدرآباد اجرایی شد. این مقام مسئول درپایان خواستار گازرسانی به ناحیه صنعتی و روستاهای علویه و نیوک
شاخص بهسازی روستایی در شهرستان قروه بین 57 تا 60 درصد است
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، امجد قانع پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از طرح هادی روستای شهابیه قروه اظهار داشت: شهرستان قروه 49 هزار و 146 نفر جمعیت روستایی در قالب 13 هزار و 718 خانوار را داراست. وی با بیان اینکه شهرستان قروه 126 روستا دارد، افزود: 117 روستای این شهرستان دارای بیش از 20 خانوار جمعیت است. به گفته این مسئول، در حال حاضر 35.8 درصد جمعیت قروه را
برنامه ای برای افزایش تعرفه اینترنت نداریم/ بهره مندی 18 هزار روستا از اینترنت پرسرعت
، بقیه روستاهای بالای 15 خانوار نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز در این مرحله، شاهد افتتاح 376 پروژه اینترنت پرسرعت در روستاهای هرمزگان هستیم تصریح کرد: سال آینده نیز در تاریخ سوم تا 15 شعبان، 290 روستای دیگر استان هرمزگان نیز از این نوع خدمات بهره مند می شوند. واعظی، آموزش از راه دور را یکی دیگر از مزیت هایی اینترنت در روستاها نام برد و بیان داشت: آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها می توانند روستاییان را از این نوع خدمات بهره مند کنند. ...
ناتوانی دولت در تکمیل تلاش های نماینده بوشهر؛ ساکنان هلیله و بندرگاه همچنان در بلاتکلیفی/ بودجه 350 ...
استاندار بوشهر، نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و شماری از معتمدان روستاهای یادشده بررسی کرد. محمد باقر نوبخت در این نشست قول داد مسائل روستاهای یادشده برای تصمیم گیری در شورای عالی امنیت ملی مطرح تا در مورد تعیین و تکلیف جابجایی آنها راهکار لازم اتخاذ شود. دفاع از مردم این دو روستا در مقابل رئیس جمهور این نماینده مجلس همچنین در جلسه
آغاز عملیات اجرایی طرح روستای گردشگری
باشد که با سرمایه گذاری روی آن می تواند به عنوان یکی از قطبهای گردشگری استان و حتی کشور باشد . شهرستان نهاوند از پتانسیلهای خوب طبیعی برای توسعه گردشگری برخوردار می باشد. دهه مبارک فجر 38 طرح عمرانی با سرمایه ای معادل 180 میلیارد ریال در نهاوند بهره برداری رسید. شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد.
از سال آینده ارائه خدمات سلامت در استان سیستان و بلوچستان با ارائه کارت ملی امکان پذیر است
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ مدیرعامل این سازمان در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دارا بودن اینترنت در روستاها و برخوردار بودن امکانات الکترونیکی در استان، موجب صرفه جوی در مصرف و استفاده بهینه از خدمات می شود. دکتر محمد جواد کبیر افزود: اگر بتوانیم به سمت برنامه های الکتونیکی در ارائه پیش برویم؛ این امر باعث افزایش تسهیل و تسریع
قاسمیان: نمایندگانی که در بالاشهر هستند وقتی از جامعه حرف می زنند منظورشان همان بالاشهر تهران است
است را با رژیم منحوس پهلوی در حوزه عدالت مقایسه کنم، به هرحال همه مردم می دانند که آن زمان از نظر عدالت اجتماعی چه وضعیتی بوده است اما واقعا شان انقلاب اسلامی نیست که بگوییم از زمان شاه خیلی بهتریم درصورتیکه قطعا از آن زمان بسیار اوضاع بهتری داریم. 200هزار خانواده مطلقا فقیر در تهران داریم!! حجت الاسلام قاسمیان گفت: بدتر از همه این است که این نوع اشرافیت و فاصله های طبقاتی
افتتاح وبهره برداری از پروژه گاز رسانی روستاهای بخش مرکزی ابهر
با اشاره به روستاهای فاقد گاز در شهرستان ابهر تصریح کرد: با گازرسانی به این چهار روستا، تعداد روستاهای بالا 20 خانوار فاقد گاز در شهرستان ابهر به 20 روستا رسد. وی با اعلام اینکه در سال آینده 5 پروژه در حال اجرا و 4 پروژه در حال برسی داریم افزود: 9 پروژه گاز رسانی دیگر نیز در سال آینده به بهره برداری خواهد که میزان برخورداری مناطق روستایی از نعمت گاز به بالاتر از 90 درصد خواهد رسید.
اجرای بیش از 14 پروژه عمرانی و اقتصادی در موگرمون
/> محتشم به اجرای طرح هادی در روستاهای موگرمون اشاره و افزود: امسال طرح هادی روستای مونه با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال اجرایی شد. وی به وضعیت برق در روستاهای موگرمون اشاره و گفت: تنها یک روستا در این بخش فاقد برق بوده و آن هم روستای گرده کلات است که مسئولان شهرستان اقدامات اولیه جهت انتقال برق را انجام داده و در آینده نزدیک نیز شاهد روشنایی برق در این روستا خواهیم بود. محتشم
بهره برداری از87 پروژه خدماتی و زیربنایی درگرمی
رسانی خبر داد و گفت: یک سوم پروژه های گازرسانی در این شهرستان در حال اجراست که پس از اتمام در سال آینده همه روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. رحیمی زاد با بیان اینکه نه تنها در این شهرستان بلکه دیگر شهرک های صنعتی استان نیز با یک چهارم ظرفیت فعال هستند، اضافه کرد: سردخانه ای مجهز در شهرک صنعتی این شهرستان در دست احداث است که 10 میلیارد ریال از صندوق توسعه به آن اختصاص
هفت روستای جدید در هرمزگان از نعمت برق برخوردار می شوند
عبدالصاحب ارجمند جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این روستاها در شهرستان های بندرخمیر، بندرلنگه، بشاگرد و جاسک قرار دارند که با توجه ویژه دولت تدبیر و امید و تلاش های انجام شده ، در ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت برق برخوردار می شوند. وی خاطرنشان کرد: در مجموع در ایام الله دهه فجر امسال 82 پروژه برق رسانی با هزینه ای در حدود 667 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد که در