پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱

چرا ادبیات سخیف !؟

اما اگر اندکی به گذشته ها برگردیم و رفتارهای برخی افراد تندرو و محافل افراطی را مرور بکنیم خیلی راحت می توانیم به جواب سوال فوق دست یابیم. واقعیت این که در 43 سال گذشته، تهمت ها و فحاشی های زیادی از سوی بعضی سوپر انقلابی های راستی و چپی به مشاهیر و بعد به شخصیت های محترم دانشگاهی و حوزوی روا داشته شد که تصورش برای هر انسان منصفی آزار دهنده و خجالت آور است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)