چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۳

شهردار کرمان: منتظر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - شهردار کرمان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن فجر 1394 از مردم دیار کریمان برای شرکت در راهپیمایی پر شور 22 بهمن دعوت به عمل آورد. مهندس علی بابایی گفت: در طلیعه سی و هفتمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت این سرزمین، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام را گرامی داشته و فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجرآفرینان به ویژه مقام معظم رهبری ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)