دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۲:۴۶

درخواست تیم ملی جوانان برای حضور در 3 تورنمنت

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت : با برگزاری 7 مرحله اردوی استعدادیابی در تهران قصد داریم تا برترین بازیکنان را به اردوی تدارکاتی دعوت کنیم. به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال؛ امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره اردوهای استعدادیابی این تیم گفت: تاکنون 6 مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته ایم و طبق برنامه ای که از سوی کادر تیم ملی جوانان به کمیته فنی ارائه شده، یک مرحله اردوی استعدادیابی تا پایان سال باقی مانده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)