چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۴

برانکو: بخاطر هواداران غمگینم/ فقط خودمان مقصریم

سرمربی پرسپولیس گفت که به خاطر هواداران غمگین است. به گزارش ایسنا، برانکو در نشست خبری پس از بازی با سایپا اظهار کرد: خیلی به خاطر این هواداران که با تعداد زیاد آمده بودند غمگینم. متاسفم از اینکه با چه شور و شوقی امده بودند و در تمام دقایق بازی ما را تشویق می کردند. متاسفانه داریم امتیازها را بی جهت هدر می دهیم. از طرف خودم و همه همکارانم از هواداران عذرخواهی می کنم. این قانون فوتبال است. اگر از فرصت ها استفاده نکنی مجازات می شوی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)