سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۴:۰۴

چرا آیت الله مصباح یزدی ضلع سوم نیست ؟

این بحث و مذاکره چنانچه با برخی آقایان باشد به معنای ایجاد ضلع ثالث نیست و ضلع، همان دو ضلع (جامعتین) است.بنده برای برادرم آیت الله مصباح یزدی احترام کامل قائلم و شخصاً به ایشان ارادت دارم. نمی دانم آیت الله مصباح رهبری پایداری را قبول کرده باشند یا نه هر چند در این امر تردید وجود دارد، اما به هر حال ما نظر جامعتین را به شما ابلاغ می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)