پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 3 ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳

کلانتری: دوست دارم در اهواز بازی کنم

هافبک صبای قم با کارت زردی که مقابل راه آهن دریافت کرد نمی تواند تیمش را هفته آینده در اهواز برابر استقلال خوزستان همراهی کند. او که فصل گذشته بازیکن فولاد بوده است در این فصل هیچوقت با صبا به اهواز نرفته است تا شایعاتی را مبنی بر عدم علاقه حضور مجددش در این شهر مطرح کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)