سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۳

بومی سازی 10 هزار قطعه نیروگاهی در نیروگاه رامین اهواز

دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف پور: مدیرعامل نیروگاه برق رامین اهواز گفت: در سال جاری 10 هزار قطعه نیروگاهی در نیروگاه رامین اهواز ساخته شده است. سیدعلیرضا موسوی افزود: با وجود شرایط تحریم 3100 قطعه نیز توسط دیگر شرکت های داخلی ساخته و در اختیار نیروگاه قرار داده شده است. وی اظهار کرد: در سال جاری 11میلیون و 500هزار مگاوات برق در نیروگاه برق حرارتی رامین اهواز تولید شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)