دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶

90 فرهنگی برگزیده شهرستان لنده تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ظهر امروز به مناسبت هفته معلم و با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان لنده مراسم تجلیل از 90 فرهنگی برگزیده شهرستان لنده برگزار گردید. در این مراسم امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده با تبریک هفته معلم گفت: شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت هفته بهداشت بیش از 500 جلد کتاب راهنمای بهداشتی معلمان را در میان فرهنگیان شهرستان لنده توزیع کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)