سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ - ۰۱:۱۳

فرشاد فرجی: حیف بود اگر امروز استقلال را شکست نمی دادیم؛ ابوالفضل جلالی ...

طرفداری | فرشاد فرجی امروز در پست غیرتخصصی اش بازی مطمئنی از خود ارائه داد. فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 پایتخت گفت: بازی سختی بود، اما خدا را شکر بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. در دو نیمه سوار بازی بودیم و موقعیت های خوبی داشتیم و حیف بود اگر نمی بردیم. خدا را شکر مزد زحمات مان را گرفتیم و الان خیلی خوشحالیم و این برد را به هواداران مان تقدیم می کنیم. وی درباره مصدومیتش نیز اظهار داشت: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)