دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۹

حضور رئیس جمعیت هلال احمر در پایگاه امدادی شمیرانات + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال استان تهران، سیدامیرمحسن ضیایی امشب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان در پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات حضور یافت. در این بازدید که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز حضور داشت، ضیایی در پایگاه امداد و نجات گردنه قوچک حضور یافت و ضمن گفت وگو با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات، بر سر سفره افطار حاضر شد و نخستین روزه ماه رمضان امسال خود را در کنار امدادگران و نجاتگران هلال احمر شمیرانات باز کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط