دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۷

تیم ملی بدمینتون بانوان در بیرجند اردو برگزار می کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تیم ملی بدمینتون بانوان 26 دی ماه برای اردوی 4 روزه وارد خراسان جنوبی می شود، گفت: 28 دی ماه نیز رئیس فدراسیون بدمینتون افغانستان به بیرجند سفر می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط