سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۵

مرادی: برای توسعه استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت گفت: مسئولان استانی باید از نمایندگان بخواهد در جایی که مشکلی وجود دارد به کمکش بیایند و به صراحت اعلام می کنم در مسیر توسعه استان از تعامل و کمک به هیچ شخصی دریغ نمی کنم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)