چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۴

تعطیلی کارخانه ارج نماد اقتصاد پسابرجامی است - شاید در ولنجک تهران گشایشی ...

نقوی در گفت وگو با فارس:تعطیلی کارخانه ارج نماد اقتصاد پسابرجامی است/ شاید در ولنجک تهران گشایشی پیدا شده است سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج پس از 80 سال، اظهار داشت: تعطیلی کارخانه ارج را می توان نماد اقتصاد پسابرجامی دانست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)