دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قومس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۹

توضیحات یکی از مدیران ارج درباره تعطیلی کارخانه

یک مدیر میانی کارخانه ارج با اشاره به اینکه کارخانه از حدود 5 ماه پیش عملاً تولیدی نداشته است، ضمن تایید تعطیلی کارخانه گفت: تنها 60 کارمند بخش اداری باقی ماندند که پول بازخرید آنها را نداریم، وگرنه آنها هم اخراج می شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)