سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جمهوری اسلامی ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۸

ارج در 5 ماه اخیر تولید نداشته/ تنها 60 کارمند اداری باقی ماندند که پول ...

یک مدیر سابق کارخانه ارج که به تازگی از این شرکت رفته، با اشاره به اینکه کارخانه از حدود 5ماه پیش عملاً تولیدی نداشته است، ضمن تایید تعطیلی کارخانه گفت: تنها 60 کارمند بخش اداری باقی ماندند که پول بازخرید آنها را نداشتیم، وگرنه آنها هم اخراج می شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه تعطیلی کارخانه ارج روز گذشته رسماً از سوی تسنیم رسانه ای شد، واکنش های فراوانی دال بر تایید یا تکذیب به گل نشستن یکی از باسابقه ترین کارخانه های لوازم خانگی در محافل خبری و شبکه های اجتماعی مطرح گردید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط