سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
انصاف نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۷

همسر هاشمی به ICU منتقل شد

عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به بخش ای سی یو منتقل شد. به گزارش انصاف نیوز، یاسر هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی درباره ی مادرش به رویداد24 گفت: – پس از وخامت حال خانم مرعشی ایشان که در بخش عمومی بستری بودند به بخش آی سی یو منتقل شدند. ایشان هفته گذشته دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را تشخیص نداد و این درد در بیمارستان زخم اثنی عشر تشخیص داده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)