چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۸

تمرین پرسپولیس با 9 بازیکن و اضافه شدن احمدزاده

به گزارش ورزش 11، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از عصر روز گذشته (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و بازیکنان این تیم صبح امروز دومین جلسه تمرینی خود را پشت سر گذاشتند. * این تمرین از ساعت 10:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که در آن 9 بازیکن حضور داشتند. * اعضای خارجی کادر فنی و محمود خوردبین در تمرین امروز فقط نظاره گر تلاش بازیکنان بودند که تمرین آنها نرمش و دویدن بود و سپس با کار با توپ ادامه پیدا کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)