دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲

برانکو: طارمی به اسپانیا رفته، برای او آرزوی موفقیت می کنم/ تمایل دارم ...

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود که ظهر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: از اینکه شرایط ورزشگاه شهید کاظمی مساعد نیست، عذرخواهی می کنم. خواهش می کنم این صبر و تحمل را داشته باشید. طبیعی است که بتوانیم فضای کار را فراهم کنیم. همانطور که می دانید دیروز تمرینات را استارت زدیم. تمرینات داخلی ما در تهران و یک اردوی خارجی در اوکراین داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)