دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۸:۵۷

ایجاد اختلال در شبکه ارتباطات سیار بجنورد، مانه و سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان شمالی، این شرکت اعلام کرد: با انجام عملیات بهینه سازی و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های موبایل که از ساعت یک دقیقه بامداد روز دوشنبه 24 خرداد آغاز و تا ساعت پنج بامداد همان روز ادامه خواهد داشت، احتمال قطع و یا ایجاد اختلال در شبکه تلفن همراه مشترکین در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)