پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۷

مردم از روشن کردن آتش در مراتع و باغات خودداری کنند

قم - ایرنا - مدیرکل بحران استانداری قم با اشاره به درپیش بودن سیزدهم فروردین گفت: از مردم درخواست داریم تا در روز طبیعت از روشن کردن آتش در مراتع و باغات برای پیشگیری از آتش سوزی خودداری کنند تا به محیط زیست استان نیز آسیبی وارد نشود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)