دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۷:۱۸

شرم کنید من به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم

سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش افکارنیوز ، سید جلال حسینی در رابطه با غیبتش در تمرین روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه قراردادم را با باشگاه پرسپولیس امضا کردم با هماهنگی مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار شد چند روزی در تمرینات شرکت نکنم. ما بلافاصله بعد از پایان لیگ در اردوی تیم ملی حاضر شدیم و اصلا استراحت نکردیم. ترجیح می دهم چند روزی در کنار خانواده به استراحت بپردازم و بعد از آن در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهم بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)