دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۵

دستگیری 42 توزیع کننده مواد مخدر در بناب

رمضان الهوردیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بناب، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان بناب تعداد 42 نفر موادفروش دستگیر و دو کیلو و 675 گرم انواع موادمخدر کشف شد. وی در خصوص نحوه دستگیری متهمان گفت: پس از شناسایی محل فروش و توزیع مواد، با همکاری گشت های انتظامی و یگان امداد، طرح پاکسازی و دستگیری فروشندگان در محله های شهر اجرا شد. فرمانده انتظامی شهرستان بناب افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)