دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۱

ترابی: می خواهم از سایپا لژیونر شوم/ کار با فرکی باعث افتخار است

به گزارش ورزش 11، مهدی ترابی، پدیده فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی فوتبال کشور روز گذشته، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل آتی همراه این تیم در لیگ برتر حضور یابد. سایت باشگاه سایپا گفت وگویی با این بازیکن خوش آتیه، ترتیب داده که در ادامه می خوانید: یکی از چهره های خبرساز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بودی و تیم های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس هم خواهانت بودند اما در نهایت قراردادت را با سایپا تمدید کردی. دلیل این تصمیمت چه بود؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)