سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۳

برنامه ایران برای افزایش 70 درصدی ظرفیت تولید بنزین

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل بی باک نقل از بلومبرگ، عباس کاظمی، مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، طی مصاحبه ای اعلام کرد ایران قصد دارد طی 4 سال آینده ظرفیت تولید بنزین خود را 70 درصد افزایش دهد. کاظمی تأکید کرد ایران با هدف کاهش وابستگی خود به واردات بنزین و بهبود کیفیت بنزین تولید داخل 14 میلیارد دلار در پالایشگاه های خود سرمایه گذاری خواهد کرد که این سرمایه گذاری شامل توسعه پالایشگاه های موجود خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)