دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تبسم ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۰

با فرارسیدن فصل گرم صرفه جویی در مصرف آب ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد : در چندسال اخیر باتوجه به افزایش دما در فصل تابستان و از سویی کاهش منابع آبی اما به لحاظ همکاری مناسب مردم با شرکت آبفا آب شرب در فصل تابستان بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار مردم قرار گرفت . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)