سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۰

پورموسوی: فقط تا آخر هفته منتظر می مانیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تا پایان این هفته منتظر دروازه بان نفت تهران می مانیم در غیر این صورت هفته آینده یک گلر خارجی وارد ایران خواهد شد. به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت وحید شیخ ویسی، دروازه بان نفت تهران برای پیوستن به استقلال خوزستان، اظهار کرد: ما با خود این بازیکن به توافق رسیده ایم؛ آقای قنبرزاده، مدیرعامل قبلی باشگاه نفت تهران هم برای آمدن این بازیکن به تیم ما رضایت داده بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)