چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۲

بازیکنی که با استخاره به پرسپولیس آمد!

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعات اخیر مبنی بر قرارداد دو میلیارد تومانی با سرخ پوشان گفت: من استخاره کردم و به پرسپولیس رفتم. به گزارش تابناک ورزشی، وحید امیری در خصوص پیوستنش به تیم پرسپولیس گفت: بعد از لیگ اردوی تیم ملی شروع شد و تصمیم خودم بر این بود که فکرم معطوف به تیم ملی باشد و به نقل و انتقالات ذهنم را مشغول نکنم با این حال اخباری می شنیدم که خودم هم تعجب می کردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)