سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۰

مدافع پرسپولیسی با مسولان استقلال جلسه گذاشت

مدافع پیشین پرسپولیس امروز نشستی را با استقلالی ها برگزار کرد. به گزارش کاپ ، محمدحسین کنعانی که فصل گذشته دوره خدمت خود را در ملوان پشت سرگذاشت ظهر امروز جلسه ای را با مسئولان استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد. در این جلسه مسئولان استقلال از این بازیکن خواستند که رقم پیشنهادی خود رابرای عقد قرارداد به آنها ارائه دهد اما ظاهرا این بازیکن از مسئولین این تیم خواسته است تا بعد از بررسی سایر پیشنهادات تیم فصل بعد خود را انتخاب کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)