سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۷

گرمازدگی شهروندان ریگان را به مراکز درمانی فرستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، دمای هوای شهرستان ریگان امروز به بالای 50 درجه رسید و این امر تعدادی از شهروندان روزه دار را راهی مرکز درمانی کرد. مدیر شبکه و مرکز بهداشت ریگان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مدتی است افزایش دما در شهرستان ریگان مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است. فردین حشمتی اظهار داشت: امروز بیش از 10 نفر به دلیل گرمای بالای 50 درجه در شهرستان ریگان گرمازده شدند که مورد مداوا قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط