سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۹

نرخ کرایه اتوبوس در اراک افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اسماعیل تاج آباد ظهر امروز در صحن علی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: بر اساس تصویب اعضای شورا از این پس نرخ کرایه اتوبوس درون شهری اراک از 20 تا 40 درصد افزایش برخوردار خواهد شد. وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورا شهروندانی که از فرا کارت استفاده کنند ملزم به پرداخت 20 افزایش و شهروندانی که از کارت استفاده نمی کنند، ملزم به پرداخت 40 درصد افزایش کرایه هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)