سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بورسی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۴

دوای صادرات دارو چیست؟

داروی ساخت ایران به کشورهای منطقه صادر می شود. در حال حاضر در کشورهایی مثل آسیای میانه، افغانستان و عراق 200 تا 250 میلیون دلار صادرات دارو و مواد اولیه صورت می گیرد که البته کافی نیست. چرا که تقریبا حوزه دارو یک میلیارد دلار ارزبری دارد و زمانی می تواند قابل قبول باشد که تراز بازرگانی را مثبت کنیم. این هدفی است که در حوزه دارو مدنظر است؛ در برنامه پنجم توسعه به آن اشاره شده بود و در برنامه ششم هم قرار است به طور جد به آن پرداخته شود تا صادرات دارو توسعه پیدا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)