سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۰

کاریکاتور/ سعودی ها نصف نفت ایران را بُردند!

دولت بهار: درحالیکه طرح افزایش روزانه تولید نفت از 40 هزار بشکه به 100 هزار بشکه در میدان مشترک فروزان از سوی ایران با تأخیرهای فراوان، 14 سال درحال اجرا است، عربستان با تولید روزانه ای بیش از 450 هزار بشکه در روز بیش از نیمی از ذخایر قابل برداشت فروزان را برد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)