دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۷

مهدی تاج: انتقال نفت به انزلی غیر قانونی و غیر فوتبالی است و انجام نخواهد ...

وب سایت رسمی برنامه نود- لحظاتی پیش خبر آمد امتیاز باشگاه نفت تهران به انزلی واگذار شده است. به گزارش وب سایت نود، در این باره با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او که قبلا هم مخالفتش را با انتقال نفت به هر استانی اعلام کرده بود در گفت و گو با سایت نود به نکات مهمی اشاره کرد. آقای تاج، خبر واگذاری نفت تهران به انزلی را شنیدید؟ بله، شنیدم. واکنش ما روشن است. ما مخالف هستیم. هم فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ مخالف این انتقال است.واکنش هم نشان می دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)