دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۴

تاج: مخالف انتقال امتیاز نفت به انزلی هستیم

خوزستان اسپورت- رئیس فدراسیون فوتبال می گوید مخالف انتقال امتیاز نفت تهران به انزلی است. به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که قبلا مخالفتش را با انتقال تیم نفت به استان های دیگر اعلام کرده بود، در گفت وگو با نود به نکات مهمی اشاره کرد که در ادامه می خوانید. آقای تاج خبر واگذاری نفت تهران به انزلی را شنیدید؟ بله، شنیدم. واکنش ما روشن است. ما مخالف هستیم. هم فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ مخالف این انتقال است. واکنش هم نشان می دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)