سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۰:۲۱

معتادان فردای شهرمن

باشگاه نفت در تهرانسر است. بچه های تهرانسر هر وقت که می خواستند خیال پردازی کنند ، خودشان را در وسط آن ورزشگاه می دیدند که دارند تمرین می کنند وبعد از تمرین سوار ماشین شیک خود می شوند. یک زمان بچه های اکباتان هم وقتی بازیکنان پاس را می دیدند، از خداداد عزیزی تا نکونام را همین حس را داشتند ، بچه های پایین شهر یک دوره آن ورزشگاه کناری میدان راه آهن را راهی برای رهایی از همه تهدید ها می دانستند وقبل تر ها و نه خیلی قبل تر ها بانک ملی.. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)